g_elif Merhaba arkadaşlar benm kızım 10 gün sonra 12 aylık olacak ama bıngıldagi tam kapanmadı hala ve bingikdagin olduğu yerde az da olsa konakta var.benim kıızm gibi bıngıldagi geç kapanan varmı.