Tonrikanne inanır mısınız çok memenunum . 12.30 da oldu 4 gibi uyuşukluk gidince bi yarım saat ağladı . Sonra sustu gece kadar sadece 2 kere 1 dk ağladı. Sonra gece uyku arasında çiş yaparken mızmızlandı . Ve bitti sadce ilk gün biraz mızmızdı yani sonrası çok rahattı 🙏🏼❤️