Kızlar var mı başına gelen benim kızım 19 aylık maalesef Ve parantez bacak eğrilik var doktor doktor gezdik başına gelen varsa tecrübelerimi anlatıcam ben bu durumu çok sormuştum ama kimse cevaplamamıştı iyi olur diye düşündüm ben kızımı götürdüm röntgen çekildi tahliller yapıldı d vitamini başlattı doktor daha sonra sürekli güneşe çıkarmamı söyledi tabi biz kıştan berri gerekeni yapıyorum suana kadar gözle görünür çok güzel gelişme oldu doktorlar erken yürüyen bebeklerde genelde bu durumun söz konusu olduğunu belirtti düzelme baya oldu ama bi anda durdu bende tekrar randevu alıp ortopedi bölümüne gittim doktor 2 3 yaşına kadar geçebileceğini bol bol güneş ve düzenli d vitamini kullanmamı önerdi bende elimden geleni yapıyorum 6 ay sonra tekrar bi kontrol var düzelme olmazsa tabiki ona göre ilerleme yapılcak inşallah hayırlısı ile düzelir ama baya düzelmeme tamamende düzelse kafam çok rahat olucak d vitamini olarak ocean 400 kullanıyorum sorunuz varsa sorabilirsiniz umarım bi miktar yardımcı olmuşumdur 🥰🌺