ilkanneligimmm Kızlar selam 3 gün önce sezeryan oldum gaz çıkarmada hiç problemim yok çıkıyor ama kabızım tuvalete çıkamıyorum bu ne zaman düzelir normal mi? Doktorum şurup verdi onuda kullanıyorum ama yinede çıkamıyorum. Aklıma takılıyor
Nurellllaaa ilkanneligimmm ne yaptıysam olmadı tek çare yarım çay bardağı zeytinyağı içmek oldu yarım saat sonra tuvalete koştum
Littlebird ilkanneligimmm ben 1 hafta çıkmamıştım hiç bir rahatsızlıkta hissetmemiştim. sonra duphalac içtim doktor doğum sonrası reçete ile yazmıştı onuda yarım saat sonra işlem tamam. ben de sadece bir defa kullandım bir daha gerek kalmadı
ilkanneligimmm Omom bende aynı şurubu kullanıyorum bugün sabah ve öğlen aldım ama etki etmedi bağırsaklarımdan ses geliyor hep hatta aşırı gaz çıkarıyorum ama hiç kabız olmamıştım tuhaf geliyor
ilkanneligimmm Nurellllaaa en sonunda onu yapıcam dicemde zeytinyağ aşırı midemi bulandırır öğürüncede dikişlerim baya sızlar oofff napcam bilmiyorumm
ilkanneligimmm Littlebird bende bir rahatsızlık hissetmiyorum yani öyle karın ağrısı falan yapmıyor çünkü aşırı gaz çıkarıyorum bağırsaklarım rahatlıyor ama daha önce hiç kabız olmadığım için tuhaf geliyor ben normalde hep afedersiniz ishalimdir çünkü 🙈 aynı şurubu bugün 2 defa içtim ama hala etki etmedi bakalım
Omom ilkanneligimmm karında organlar yer değiştiriyor hamilelik ile birlikte. E bebek birden çıkınca da aynı olay yaşanıyor. Zamanla yerine oturdukça geçiyor korkmayın
Aysegulkaan ilkanneligimmm korkma bende doğumdan sonra 1 ay kabız oldum zeytinyağı içiyorum hep hergun korkuyorum herşey kabız yapıyor ilaç kullanmıyorum sırf kayısı ve zeytinyağı erik suyu
Aysegulkaan ilkanneligimmm korkma bende doğumdan sonra 1 ay kabız oldum zeytinyağı içiyorum hep hergun korkuyorum herşey kabız yapıyor ilaç kullanmıyorum sırf kayısı ve zeytinyağı erik suyu
ilkanneligimmm Aysegulkaan ayyy evet bende kayısı yiyorum kayısılı meyve suyu içiyorum falan ama nafile neyse olsun geçer elbet diyeyim
minikMarquez Kızlar o şurubu bana da verdi ama ben iki yemek kaşığı suya koydum karıştırıp içtim öyle daha çabuk etki ediyor
Defnemnks Bende öyle olmuştum gaz problemi kabızlık çok çektim öneri üzerine kayısı hoşafı, kayısı çayı, ve kayısılı meyve suyu içtim ve sürekli ayaktaydım yürüdüm faydasını gördüm. Zamanla geçiyor ama geçmiş olsun
ilkanneligimmm Defnemnks evet evet bende hepsini yapıyorum yürüyüş halindeyim zaten ama merak ettim bir ben mi böyleyim diye
RuzgarMommys Komposto için bool bol işe yarıyor ben ameliyattan çıktığım gün içmiştim hiç kabızlık yaşamadım
cikolatahurma ilkanneligimmm bol su için suyu ihmal etmeyin o çok kötü ya bende de şurup bile işe yaramamıştı ama suyu ihmal etme
Lavina ilkanneligimmm sürüyo ya ilk doğumumda hiç toparlamadı neredeyse hep kabızdım ikinci doğumumdab sonra düzeldi