Başta tükürürü kustururdu kendini, açıkçası bende zorlamazdım. Ama uyutma esnasında eğer emerken uyumadıysa destek olarak hemen emzik verip sallardım. Şimdi 4 aylığız sadece uykuya geçişini kolaylaştırsın diye veriyorum. Sonra gün içinde elleri ağzında oyuncakları ağzında takılıyor 😄 yani bizim sadece uyku arkadaşımız gibi bir şey.