Arkadaşlar bebegım 3 aylık ilk 1ay emzirdım sonrasında meme reddı yaşadım tazyık sebebiyle ben biberon kaynaklı olduğunu düşünmüştüm ama danışmana başvurdum tazyık dedı 1 aydan berıdır silikon uc ile emıyo bıraktıramıyorum aynı durumu yaşayan varmı bazen dıyorum yeterlı anne sütü alsında önemlı degıl silikon ıle emsın dıyorum ama bıyandan da bıraksın ıstıyorum çok sıkıntı oluyor