Bir kac gün önce oğlum ateşli oldugu icin banyo yaptırmak istedim oda istemedigi icin banyoda ağlamaya başladı. Birden sol kasıgındaki şişlik dikkatimi çekti. Babasına gösterdim normal değil dedi ertesi gün çocuk cerrahına götürdük ve kasık fıtığı oldugunu ameliyat olmasi gerektigini söyledi. Ameliyat kapali yontemle yapılacakmış. Aranızda cocugu bu ameliyati geçirmiş olan var mi neler yaşadınız bilgi verir misiniz ? Hersey o kadar üst üste geldi ki.. 10 gün kadar önce rota virüsü gecirdi 4 gün hastanede kaldık. Çıktık bi kac gun iyiydi sonra tekrar ateş başladı bu sefer bogazlari kızarmış günlerdir ateşi çıkıyor antibiyotik kullaniyoruz öksürük burun tıkanıklığı simdide fıtık.. allahim beterinden korusun ama öyle yorulduk ki hem oglum hem ben.. bize dua edin nolur 🥺