Bebeğim 2 ay 17 günlük anne sütüyle besleniyor fazla emdiği için fazla kusuyor gayet normal bir şey mamayı daha az verebilirsiniz fazla geliyor olabilir. Besledikten sonra hemen yatırma 10 15 dakika dik tut reflü olmaması için. Bebeğimde emdikten sonra kussa bile emmek istiyor bebekler sadece aç oldukları için emmek istemezler bizim kokumuzu istedikleri için, kendilerini güvende hissettikleri içinde emerler. Emme reflekslerinden dolayı da sürekli aranmaları normal. Kilo alımları gelişimleri güzelse, günde 4,5 çişli bez alıyorsan endişe etmene gerek yok doyuyorlardır