Alpisinannesi7 4 aylık oğlum sünnet olucak sizce geç mi kaldık bu süreç nasıl geçiyor yaşayan oldu mu kızlar korkuyorum biraz
Momylion Alpisinannesi7 bizde aynı yarın 4 aylık olcaz ve en kısa zamanda sünnet yaptircaz herhalde çok geç kalmış sayilmayiz daha küçükler ya inşallah kolay atlatırız 2-6 yaş arası riskli diye biliyorum
Kubraozd Alpisinannesi7 geç kalmak mı ? Herkes doğar doğmaz yaptıracak diye bir kaide yok geç falan kalmadınız gayet erken güzel bir zaman yani 2 yaşında pek önerilmiyor oda travma yaratacağından ötürü
Zehra-123 Alpisinannesi7 biz 11 aylık olduk ne kadar erken o kadar iyiymiş. 1 hafta oldu iyileşti. Bence çok iyi yapıyorsunuz erken değil
Abdurrahman Alpisinannesi7 vallah bizde 3 ay 5 günlük olduk geçen doktora gittik bana dedi sakın bu sıcakta sünnet falan yapma havalar serinlesin sonra yani son baharda benimde kafam karıştı
Zehra-123 Alpisinannesi7 bizimki lokal oldu. İlk çişini yapması 10 dakka ağladı yaptı. Bol şu verin hemen yapsın çişini. Sonrası her altını değiştirmem de hem bezine hem pipisi ne bol bol krem sürdüm. Bi beden büyük bez aldım.5 gün sonra da duş aldırdım. Duştan sonra her gün pipisini şampuanlı suyla yıkadım. Hâlâ yıkıyorum. Mikroplar ölsün diye.
Alpisinannesi7 Zehra-123 4 aylık su vermiyorum ama sık sık emziririm inşallah kolay sıkıntısız atlatırım
Alpisinannesi7 Abdurrahman hadi ya bizim doktorda 3 aydan sonra öneriyorum demişti oyuzden 4 aylık olmasını bekledim bezli sonuçta cisi pişiriyor hemen geçiyor diye biliyorum bence beklemeyin sizde yaptırın
Poyrazin_annesii Tabikide geç kalmadınız ama genelde doktorlar bebek sağa sola dönmeden yaptırmamızı önerıyor🥰 bnde 40 günlüklen yaptrdım ve ılk gun bıle cok raahattı hıc ağlamadı bıle
Alpisinannesi7 Poyrazin_annesii bende öyle istemiştim keşke daha erken yaptırsaydım şimdi ağlarsa çişini yaparken çok diye uzuyorum ne kadar küçük okadar iyi bencede
Poyrazin_annesii Alpisinannesi7 korma canım hıc bısey olmuyor ben bır hocaya yaptrdm sünnetı ve doğal şeylerle iyileştırdık . Mesela her bez degıstırmemde kantoron yagı ve papatya suyu döktum
rua_da_senhora_das_verdades Alpisinannesi7 tam 4 aylık sünnet yaptırdık bizde. Aslında kolaydı ama penisini o şekilde görmek beni olumsuz etkiledi. Öncesine alışınca o şekil olması yani.🙈 sonra tamamen iyileşince iyiki dedim. Şimdi onun derdi tasası kalmadı. Ama bir daha oğlum olursa yenidoğan sunneti yaptırırım. Alışmadan 😅
Alpisinannesi7 rua_da_senhora_das_verdades peki ilk çisinde ağladı mı sünneten sonra o geceniz nasıl geçti canım
rua_da_senhora_das_verdades Alpisinannesi7 sadece 1 defa ağladı o da ilk çişini yaparken. Bir-kac dakika sürdü. Bebek için sorun olduğunu düşünmüyorum ben iyi bir hekim bulduğunuz sürece. Bence asıl sorun anne. Bebeğim dönebiliyordu o dönem. Ertesi gün falan dönmeye başladı sorun olmadı. Gece de normal geçmişti.
Balogluum Alpisinannesi7 hayır tam zamanı daha küçükken hatalar olabiliyormuş bende 4 aylıkken yaptırdım
Alpisinannesi7 rua_da_senhora_das_verdades çok sevindim inşallah bizde anlamadan sizin gibi atlatırız 🙏🏻