Ygzpri topuk kanında değilde kızımın basının arkasında bazı bölgelerinde bilgildak gibi boşluklar vardı korkup özele götürdük troidleri çalışmıyor ilaç tedavisine baslicaz dedi. Daha 10 günlük başka hastaneye götürdük sonuçlarıyla beraber yaşlı bı doktor vardı bana o kadar kızdı ki " belli senin ilk çocuğun korkuyrosun ama çocuğu perişan ediyorsun kızım beyaz tenli damar bulunmuyor şuan 5 yaşında hala da bulunmaz. Kolları elleri nasıl morarmış. Normal doğum esnasında kolay çıkabilmesi için bazı bebeklerde olur. Gel beni dinle topuk kanında sorun çıkmasıyda bir şeyi yoktur dedi tabi ben ağlıyorum inat ettim. Zar zor kan verdik sonuç ne mi hiçbir şey. Ertesi günü tekrar o hastaneye gidip doktora hesap soracaktım gelmemiş başkasına gittim oda baktı bu sonuçlarda bir şey yok ki acaba yanlış anlaşılma mi var dedi. Sekreterle konuştu doktor gelince yanıma gittik ona da söyledi ay ben öyle bir şey demedim d vitamini eksik dedim dedi. şimdi ben ona inanıp 10 günlük kızıma ilaç tedavisi yaptiracaktim. Korkmayın eğer sonuç aynı çıkarsa tekrar hastaneye götürün teyit ettirin