babyfaceee AylinAydin iz kalmiyo ki saç teli gibi birşey oluyo. İlk sezeryen de bir sene sonra iz bile kalmadı. İkinciyi oldum saç teli gibi 6 ay olcak
Goncayilmaz AylinAydin doktorum bana Bepanthol jel Krem vermişti onu kullandım ama sezeryandan 10 gün sonra başlamıştım
Kasev AylinAydin 1 hafta boyunca sadece batikon kullanıp sargı beziyle kapattım. Duştan sonra da havluyla kuruladım. Başka bir şeye gerek kalmıyor
ececermik Hayır kesinlikle krem kullanmayın günde 2 kez tendürdiyot sürün ve üzerini spanç bezi veya peçeteyle kapatın , duştan sonra mutlaka güzel kurulayın dikiş yerinizi ben öyle yaptım hemen iyileşti.
Denizfdn AylinAydin ben iyileştikten sonra fito sürdüm dr verdi çok iyi geldi dikişlerim daha iyi göründü daha çabuk iyileştim