Keyfi nasıl isterse öyle yiyor zaten üç beş kaşık anca değişik değişik tarifler deniyorum bana mısın demiyor kısacası hiç bir düzen yok benim ki bizim yediklerimizden yemek istiyor Gün içinde genelde hep emiyor gece de Ful meme blw deneyeceğim belki heves eder kendi yemeğe çalıştıkça instagram da görüyorum üç bölmeli tabakların hepsi dolu ve bebeler yiyor halbuki doktorum bu aylar bir iki çay bardağını geçmeyecek demişti bende zorlamıyorum hiç iki kaşık yesin tiksinmesin tek