Fatmauslu Bayanlar oğlum 4 buçuk aylık ve ishal dış veya kan damlasının etkisi olabilir mi acaba biraz endisleyim bu konuda ?
Jelibon Fatmauslu kan damlası sağlık ocağının verdiğini mi kullanıyorsunuz? O genelde kabızlık yapıyor diye okudum ama bilemiyorum her bebek farklı sonuçta.
nura Fatmauslu benimki de 5 aya sayılı günler kaldı ishal. bende şaşkınım. kusuyor da arada. dis diye düşünüyorum. ancak grupta çok kişi enfeksiyon vae diyorlar doktora götüreceğim
Srpkocaman Fatmauslu bizde 4 ay 14 günlüğüz. Meme reddi var emmek istemiyor. Ve sürekli kaka yapıyor dünden bu sabaha 6 kez yaptı. Beslenemediği halde.Akşam doktora gidicez. Bende enfeksiyon diye düşünüyorum.