Bende mastitim su anda o göğsümden emzirmemde sakınca varmı acaba sağlık ocağında doktor eliyle baktı direk augmentin antibiotik verdi ve o göğsünden emzirme dedi. İnternetten baktım emzirebilirsin yazıyor napacagımı sasırdım ama emziriyorum allaha emanet