Rueemeysa Merhaba hanımlar bebeğim 5 aylık uykudayken ya da uykuya geçişte elleriyle sürekli yüzünü burnunu ovuşturuyor ağlıyor hele uykudayken yapıyor bunu gözler kapalı hem yapıyor hem ağlıyor sonra kendini uyandırıyor neden yapıyor uykuya geçişte uykusu olduğu için diye yorumladım ama uykudayken neden yapıyor ya
Sedaaksyy Rueemeysa aynen aynen aynen 👍🏻👍🏻 bende burada cevapları bekleyeyim sinirleniyor ovusturmaktan kıpkırmızı oluyor burnu gözü
Rueemeysa sevil541 neden yapıyorlar ki ya çıldırtıyor beni ellerini çekincede ağlıyor ellerini tutuyorum uyuturken artık
sevil541 Rueemeysa bebeklerin kendini sakinleştirmek için yaptığı hareketlerden biri, doğal bir süreç olduğunu düşünüyorum. Müdahale etmiyorum.
Sedaaksyy Kızlar bugün bir çözüm buldum , eline yumuşak peluş bir oyuncak verdim elleriyle kavrayarak uyuyakaldı şuanlik işe yaradı yani ne zararı var hergun veririm hem uyku arkadaşı olur yazık yüzünü gözünü de mahvetmez