Benim kızımda o aylarda kulağını çekiyordu parmağını kulağının içine sokuyordu. Enfeksiyondan şüphelendim doktora götürdüm ama temizdi. Doktor o aylarda bebeklerin kulaklarımı çektğini kulaklarını farkettikler için yaptıklarını söyledi. Uykuları geldiği zamanda yaparlarmış :)