tosbikannesiiii sebamed güneş losyonum var oğluma sürdüm 5 6 kez. şuan bebek için olanından alsammı acaba yoksa bunu sürmeye devam etsem 50 faktör siz neler kullanıosunuz
Sedaaksyy tosbikannesiiii canım bence bebek için ayrı alsan daha iyi olur ben kendime farklı kullanıyorum kızım 5bucuk aylık , ona trendyoldan procsin yenidoğandan itibaren kullanılan 50faktor aldım , daha kullanmaya başlamadım ama
NilAsyaMom tosbikannesiiii sebamed kullanıyorum ben efsane iyi. Hem de azıcık kullanıyorum zaten dağılıyor 170tlye almıştım 😑
Sedaaksyy tosbikannesiiii baya araştırdım içerik olarak ve fiyat performans olarak bunu alabildim canım , Nivea var 203 TL gücüm yetmedi inan , 60 lira 50ml krem formda , daha denemedim bende umarım iyidir , yorumları oku istersen sende trendyoldan
[silindi] tosbikannesiiii bilmem olabilir herhalde. ama çok çabuk biter ve bebek ürünleri daha pahalı bence hesaplı olmaz.