Merhaba anneler uyku eğitimi verenler ya da benim yaşadığımı yaşayanlar var mı biraz konuşalım istedim. Bebeğim doğumdan itibaren yaklaşık 4 5 ay emerek uyudu emzirdim koydum uykuya devam etti sonrasında emzirdiğini uyumamaya başladı ve ben yeter ki uyusun diye ayağımda salladım son 2 gündür uyku eğitimi veriyorum kendimce araştırmalarıma göre kim west metodunu deniyorum geceleri sıkıntı yok ama gündüz 1.5 2 saat geçiriyoruz beşikte sonra ağlıyor ve durduramıyorum göğsüme alıyorum emerken uyuyor ve öyle koyuyorum zorlamak istemiyorum benim gibi ilerleyen var mı