Kızlar başımızda bi bu eksikti diyoruz. 1 ay önce taşındığımız evde daha önce oturanlar kaçak elektrik çekmişler ve bugün o yüzden elektriğimizi kestiler 3500 tl ceza geldi ve gelen ekip şikayet üstüne geliyormuş birisi yapmıştır üstüne kalmasın diye çıkıncada ihbar etmiştir dediler benim ihbar edeni bulmam lazım önceki oturanlara sorduğumuzda inkar ediyorlar.