Bende Aptamil kullanıyorum ilk hipp kullandım ayda 700 Gr aldı sonra aptamile geçtim 19 günde 650 Gr aldı ve 2 cm uzadı kilo bakımından en hızlı kilo aldıran mama kesinlikle Aptamil hangi çocuk doktoruna gittiysem hepsi Aptamil önerdi hipp bizde çok gaz yaptı