Gulra ben hamileyken indirime denk getirip herşeyi oioi almıştım ama çokta gerekli değilmiş cam tabaklarda verdim hep sadece kaşıklarını kullanıyorum. Önlük olarak altına su geçirmeyenlerden alın ben lcw den almıştım. Buharda pişirme aparatı ve cam rende mutlaka alın. Bide benim tencerelerim büyük diye bebeğimin yemeklerini yapmak için 2 tane küçük tencere almıştım büyüklerde minik minik yemek yapmak zor. Meyve emzikleri var onlardan da alın cok güzel oyalıyor bebeği içine meyve koyup eline verirsiniz.