Arkadaşlar dün 27 aylık oğluma tuvalet eğitimine başladım. Tabiki bir kere bile tuvalete yapmadi hep üstüne çişini kakasını yaptı rahatsız oldu farketti akşam yatarken bez taktım hem ben çok yoruldum hemde uyandırınca uyumuyo diye. Sabah kalktık bezini aldım saat 10dan bu saate kadar ne kaka ne çiş yapmadı anne çiş diyip tuvalete gidiyoruz ama yapmiyo. Bugün ikinci gün sizce eğitime devam edim mi yoksa daha hazır değil bez mi bağlım artık cikmazdayim ne yapmam gerek bilmiyorum 🤦♀️