Bu arada kullanılan süt ve maya markasi da önemli mesela benim kullandığım maya belli sıcaklıkta bozuluyor 42 ustuydu galiba mesela 45 yapıp mayalarsaniz tutmaz kullandığınız mayanın üzerini okuyun mutlaka. ya da sek sütle de yoğurt tutmuyor sanırım yağ oranı az. Ama sek yoğurtluk günlük süt var ben genelde onu ya da içim sütü kullaniyorum o ikisi ile çok güzel tutuyor.