AselimAryam ben ilk kızıma yaptırdım şuan 5yasinda taa o zaman 300 er liraydı aşının tanesi , ikinci kızım şuan 5bucuk aylık ona yaptıramadik malesef aşı olmuş tek dozu 600lira , yaptırmak isterdik ama hiç maddi olarak uygun degildik , bu arada ablamın kızı 8aylik aşısı olduğu halde rotavirus oldu ve 3gun hastanede yattı , tercih sizin durumunuz varsa yaptırın ama aşılı olan çocuklarda bu virusu yasayabiliyor