Zeynep0808 Aptamil kullanıyoruz bu zamana kadar böyle birşey yaşamadım ama iki defadır kaka yapmamamız zorlanıyor 4 gün 5 gün sürüyor ıkınmaktan mahvoldu çocuğum kabız yapmayan içeriği iyi bir mama önerir misiz
Elif33-34 Zeynep0808 merhaba benim ikizlerim var golden goat kullanıyorum birinde kabızlık yaptı birinde yapmadı bebekten bebeğe değişiyor ama kilo aldırıyor keçi sütlü
Sahingiller Zeynep0808 bende ikizlerime Aptamil le başladım.ama bitmeyen gaz sancısı ve kabızlık çektik..mamanın içine zeytinyağı koyuyordum,sabahlara kadar masajlar bana mısın demedi. sonra mamayı değiştirdim şuan sma optipro kullanıyorum çok şükür bir sıkıntı yaşamadım..ama bebekten bebeğe fark ediyor
Nehirimmmmmm Elif33-34 2 gün önce golden goat 60 ml mama verdim dünden beri kalka yapmıyor mama kaynaklı mıdır nasl geçer ıkınıyor
Elif33-34 Nehirimmmmmm kaç gündür kaka yapmıyordu fitil verdim hemen yaptı kakasını Gliserin kansuk adı fitilin
purpleblue Sahingiller sma da çözüldü mü kabızlık probleminiz acaba? Ben de aptamil, aptamil prosyneo ve aptamil conformil kullandım gaz ve kabızlık için ama fayda etmedi. 5 günde anca yapıyo kakasını ve hafif kabız şekilde. Sma ya geçmeyi düşünüyorum
Sahingiller purpleblue valla çözdü benim problemimi.Aptamil sindirimi zor oluyu..ilk başta korktum mama değişikliğine gidersem sıkıntı olur mu diye çok şükür bi sıkıntı yaşamadım keşke daha önce gecseydim
Minik-prenses Zeynep0808 Canım bizimde öyle bi sıkıntımız vardı doktorumuz mamayı hazırla içine 1çay kaşığı zeytinyağı koy içir dedi denedim işe yaradı
Esraaa55 Zeynep0808 o zman kabız degildir kabız olması için kakasının sert olması lazım benım bebegımde 3 günde 1 yapıyor kakasını huzursuz degılse 10 güne kadar normal bebekler zaten ıkınarak kaka yapar bu onun kabız oldugunu göstermez
Drysn Zeynep0808 aptamil kullaniyordum cocugum kaka yapamama ve gazdan acillik oldu lavman yapildi,doktoru mamasini degstrdi ki normalde anne sutu aliyor mama gunde 1 yada 2 defa veriyordum ona ragmen,suan evolvia kullaniyoruz sorunlarimiz cozuldu
Ylzuzn Bende ilk optipro ile başladık gaz sancıları falan sonra hipp kullandık onda da kabızlık yaptı en son sma comforta başladım çok şükür ne gaz ne kabızlık hiç birşey kalmadı