Herkese merhaba, 15,5 aylık bebeğimin demiri düşük olduğu için doktorumuz kan şurubuna başlattı 2 gündür sabah akşam kullanıyorum, dişleri bugün hafiften kararmaya başlamış hemen peşine su da içiriyorum, fırçalıyorum da kararması beni biraz üzdü 😔😔 geçici midir ya da önerisi olan var mı acaba ne yapabilirim?