6.5 yaşında kızım var şükür ki uysal bir çocuktur yaramazlık vs yok olabilir de çocuk tabiki baya bir çene var sadece. Sorum şu ki çocuğa birşeyler nasıl ogretiyorsunuz defalarca anlatıyorum ama yok. Mesela birşey yiyor çöpünü çöpe at annecim diyorum hep ama yok bakıyorum orda bırakmış kirli sepeti koydum odasına bakıyorum donu bi yerde üstleri başka yerde anlatıyorum defalarca ama unutuyorum anne diyor. Doğru davranışları nasıl ogretiyorsunuz. Mesela sinirli bir yapısı var hep söylüyorum insanlara bağırma sinirlenme şöyle ol böyle ol ama yok yani bu sefer bende mi sorun var diyorum anlamıyorum. Çok sosyal bir çocuktur konuşmayı çok sever arkadaşlarıyla falan hemen iletişim kurar bu huyunu çok seviyorum ama istiyor ki hep onun dedgigini oynasınlar onun dediğini yapsınlar yenilince ağlar küser okul başlayacak orda düzelir mi bunlar? Hep bu soru işaretleri var kafamda neden boyleler anlamıyorum konuştuğum halde anlatamiyorum siz nasıl yapıyorsunuz ?