Merhabalar kızlar kızım uyurken normalde odası ayrı beşiğinde kendi kendine sütünü içerken uyur. Ama bir aydır hadi annecim uyucaz dediğimde ağlamaya başlar yanında benim olmami ister gecede ağlayarak uyanır anneee babaa diye bağırır yanımıza gelir beni yada baabasini alır yanında durmamizi ister o şekilde uyumaya calisir ama genelde hep aynı saatlerde oluyor 2 yaşında bu arada. 2 yaş sendromu yoksa gece terörü mu bilgisi olan var mı