tugbademir kendi tecrubem tabi hipp sevmedi kızım aptamilin bağışıklık açısından iyi olduğunu biliyorum ablamda kullanmıştı bizim kıza yaradı da baya ama malum fiyatlardan dolayı sma ya geçtik. Kilo alımı vs hepsi iyi şükür sma ile devam ediyoruz bağışıklığını güçlendirmesi icinek gıdadan faydalanıyorum bebeğim 7 aylık oldu. Bayadir sma kullanıyoruz