Başından beri Aptamil kullanıyorum gazlı bebek olduğunu için başka mamalar denedim ama hepsi kakasını katilastirdi geri aptamile döndüm ama her bebekte her mama bir olmuyor denemeden bilemezsiniz hippbizde kabızlık başlangıcı yaptı 2 ci biberondan sonra hemen bıraktım