Hayırlı günler annelerim oğlumun değerlerine bakılması için kan alınmıştı glukoz 71 çıktı kanı verdiğimiz de saat 11:44 kahvaltısını yapmıştı doktor açmıydı şekeri sınırda dedi fazla açta değildi şimdi tekrar baktırmak için hastaneye götüreceğim aç karnına mı götürmem lazım bilemedim sizlere sormak istedim şimdiden çok teşekkür ederim yazan annelerime