Browni kızımın kıyafetlerini uzun programda ön yıkamalı leke programda yıkıyorum. 3 olacak yemegı kendi yediğinden salça vs cok oluyor. Haftada 1-2 yıkıyorum bekliyor haliyle green clean baby kullanıyorum. On yıkama leke cıkarıcısı koyuyorum. Birde sıvı deterjan kullanıyorsanız deterjan bölmesinde mavi bişey var o kapalı olacak yoksa yıkamada boş su ile yıkıyor.