Merhaba,bebeğim 2 ay 17 günlük şuan. Sünnet ettirmek istiyorum ama tesadüfen gördüğüm bir konuyu okumamla kafamda soru işareti oluştu. Bebeğimin doğuştan bitane testisi daha şişti ve biri daha yukarda biri daha aşağıdaydı. şuan indi biraz ama diğeriyle farklı hala. Ultrasonla bakıldı sıvı birikmesi var dendi . Doktor 1 yaşa kadar kendiliğnden inebilir inmezse kontrol edilip ameliyat planlanabilir şuanlık bir sıkıntı yaratmaz dedi. Ben de ayaklanmadan sünnet ettirmek istiyorum ama bu durumun sünnet için bir etkisi oluyor mu bilen var mı? Muayene ettireceğiz tabii ki ama ona göre bir hastane seçeceğim fikir almak istedim öncesinde. Bilgisi olan yanıtlarsa sevinirim.