Metesra Merhabalar, bebeklerinize kundak yapmayı ne zaman bıraktınız merak ediyorum benim oğlum 3 ayını geçti owli nin kundak uyku tulumuyla uyutuyordum sanki artık sıkılıyor içinde ama o olmadan da eli kolu durmuyor siz nasıl uyutuyorsunuz 🤦🏻♀️
YgmrEla Metesra kızım 3 aylık prematüre, düzeltilmiş hali 1 ay. Bir anda bıraktım kundagi, şuan çok daha hareketli ama uyuyor, eller hareket etsede. Bir kaç günde alışır diye düşünüyorum sizin bebeginizde. Bir anda bırakın tekrar kundaklamayın derim
Valeria Metesra ben de owli uyku gurusu kullanıyodum 3 aydan sonra kolları dışarı çıkarmaya başladım. Çünkü eğer dönerse kendini kurtarabilsin diye kolların dışarda olması lazım🥰
Metesra YgmrEla bugün öyle uyuttum bana da daha rahat uyudu gibi geldi, uyku süreleri uzamıyor tabi ama en fazla 38 dk 😄
YgmrEla Metesra emin olun rahat etmiştir bebiş🥰 38 dk fena sayılmaz diyelim. Dediğim gibi tekrar kundak yapmayın bence, havalar ısındı zaten, kundakta sıcaklarsa da uyumaz çünkü
Metesra Valeria evet ya doğru söylüyorsunuz onu hiç düşünmemiştim, bu ara dönmeye çalışıyor zaten ama henüz göbeğini kaldırabilmiş değil 😄
Burciinn40 Valeria memnun musunuz bende almak istiyorum da. 2 buçuk aylık oğlum,kundak yapıyorum ama açıyor bir şekilde
Valeria Burciinn40 evet çok memnunum kızım aralıkta doğdu doğduğundan itibaren hep kullandık. Şimdi hava çok ısındı fazla geliyor ben kışlık için 0,5tog almıştım. 3 yaşa kadar gayet rahat kullanılır, bacaklı da oluyor çünkü. Eviniz serinse 0,3 tog alabilirsiniz bizdeki bundan; https://ty.gl/alkm1s7qh2