Nurklc0 canım bende tam tersi bezi çok doluyor gece o yüzden uyanıyor degisiyorum bu seferde uyku kaçıyor uyumuyor , arkadaşlar Prima önerdi bugün gidip alacağım sadece geceden geceye Prima takacağım , gece çok emiyor benimki iki saatte en geç uyanıyor 5bucuk aylık