Mizmizmyrtle kızımda da o aylarda birkaç hafta aynı şeyi yaşadık. Önleyemezsiniz malesef, yeni öğretiler, yeni beceriler kazandıkları için böyle oluyor, aynı zamanda bu dönemde uyku gerilemesi başlıyor. 5 aylıkken beşiğinde tek başına uyuyan bebeğimi bu dönemde 8-9 aylıkken yanımda uyutmaya başladım, memede uyusun yeterki uyusun diye. Sonra aylarca ayrılamadık o ayrı konu😁 dönemsel bir şey