Önceden ufak bir tencerede kaynatıp hazırda bekletiyorum ben..mama yapmam gerektiği zaman cezvede kullanacağım kadarını ilitip yani bebeğin icebilecegi sıcaklığa getirip mamayı hazırlıyorum..bunu termosla halledenler de var tabi🙂 varsa termosunuz kaynar suyu muhafaza edip yine başka suyla ilistirma yapıp kullanabilirsiniz..