polenpolen002 sütüm sarıydı , emzırdım bebegı sımdı , sütü sagıyorum süt beyaz olmus rengi normal mi ? 8 gunluk bebegım
Selin1234 polenpolen002 evet normal canım ilk gelen süt ağız sütü deniyor ve onun rengi biraz daha sarı oluyor
AnnaKurt polenpolen002 Renkle ilgili ne oluyor ki bacım. Mesele bezinin dolu olması kaka yapmasi emerken huysuzluk yapmaması ve uyuması. Renkle alakası yok
oglumuz01 polenpolen002 ilk gelen sütler sarı olur bebeğin enfeksiyondan korunsun bağışıklık kazansın diye gittikçe rengi beyaza döner. Ennnn faydalı süt ilk verdiğin sarı renkli süttür
hifam18__ polenpolen002 ilk gelen süt sarı renkte oluyor ağız sütü deniyor çok faydalı oluyor o süt sonradan beyaza dönüyor canım korkulacak endişe edilecek birşey yok merak etme