19 aylık benim de yemiyor. 10 tane oyun değiştiriyorum yesin diye ekran da açmıyorum alışmasın diye. Ne yapacağımı şaşırdım artık yemek yedirecem diye stres oluyorum sinirleniyorum. Nasıl düzgün bir yemek alışkanlığı kazandıracağız bilmiyorum.. bilen varsa yardım etsin. Kaşığı 10-20 kere uzatıyorum bir tanesinde ağzını zoraki açıyor ya da tükürüyor. Bıktım artık. Süt veya mama da yok sadece ek gıda var elimizde