tazeanne97 Merhaba kızlar bir aylık bebeğim var kendi kendine uyumaya alıştırmak istiyorum normalde ayagımda sallıyodum sürekli bu şekilde yapabilen varmı yaptıysanız nasıl yaptınız
1prenses1anne Ben hiç sallamadım hep kendı kendıne uyuyordu bazen sadece puset sallıyordum 2 buçuk yaşına girdı Suan hala kendı kendıe uyuyor