Mrb canlarım biliyorsunuz 17+3 hamileyim cumartesi günü eşim acil apandisit ameliyatı oldu ve sürekli koşturmaca felan oldu bu nedenle 3 gün boyunca çok yoruldum evdi hastaneydi coxukdu ve eşim taburcu oldu pazartesi akşam 10 gibi kanama oldu bende hemen doktorumuzu aradık progestan igne yaptırin dedi acile gittik şükür bebeğimiz iyiydi iğne yaptırdık Allah’a şükür bir daha kanama olmadı ama ben hala tedirginim yine olur diye kendi doktoruma gittim dün yorgunluktan olmuş korkma dinlen dedi ilaç yazdı bir hafta kullan bırak dedi başına gelen var mi kanama olarak