Kuzeyin_annesii şuan tatildeyim kızım 8 aylık mayo bez aldım birde maya aldım o kadar çok şey almaya gerek yok gölgelikli simit aldım güneş kremi , ve zıbın sadece havuzdan çıkınca hemen havlu ile siliyorum sonra bezini değiştirip zıbın giydiriyorum o şekilde yapıyorum bebek arabasıda yanımda ayagımda iki sallıyorum hemen uyuyor bebek arabasına koyup havuza giriyorum sadece akşamları oda serin oluyor onun için uzun kollu alın yanınıza biz şuan kemerdeyiz