Merhaba anneler burun tıkanıklığı hepimizin korkulu rüyası oldu özellikle yeni doğum yapan annelerde benim bebeğinde 2 buçuk aylık sürekli serum ile açıyorum soğuk buhar maliklerinden alsam mı karar veremedim 🤔 kuzenim bu konuda cocuklarinda cok sıkıntı yaşadı daha tecrübeli bana Ampül şekilli oda nemlendirici almamı önerdi ben kullanıcı yorumlarını okudum hep iyi yorumlar vardı sizler arasında kullanan memnun kalan var mı? (Sizlere bir öneri sunmak kullanan varsa tecrübelerinden yararlanmak isterim) ( buyuk ihtimalle ben alacağım kullanınca tecrübelerimi yazarım)