Oğlum 21 ekim 2020 doğumlu haziran 21 de tam 20 aylık olucak. Benim konuşma konusu çok kafama takılıyor herkes konuşmuyor sanırım daha diyor taö saymadım 20 25 arası kelimesi var. Dediğim herşeyi oda arkadan söylemeye çalışıyor mesela bugün gel bakalım tartıya çıkalım kaç kilosun dedi tartı dedi hani hemen tekrar etmeye çalışıyor ama ikili cümlesi hiç yok anne ver gibi. Tv günde sadece bi kez yarıö saat izliyor sonrasında asla açmıyorum. Devamlı konuşmaya çalışıyorum ilk çocuğum hani hiç bir bilgimde yok sizler nasılsınız amacım kıyaslamak değil❤️