Kızlar 7 kilo kızım 3 numara baby turco kullanıyorum ama bacakları kırmızı oluyo lastik yerleri paketin yarisi da duruyo goon almış eşim 4 numara o da aşırı bol bi gün kullandım 2 kere tasma yaptı ust baş sevmedim goon markayı baby turconun 4 numarasına paket bitince geçeyim diyorum sizin bebisler kaç kiloya kaç numara takıyorsunuz