Herkese merhaba 🙈👐
Benim 10 ay 20 günlük kızım var ve 5 aylık hamileyim. (Linçleyecekler için doğum kontrol hapı kullanıyordum) kızımı bu zamana kadar anne sütü ile doyurdum. Ek gıdaya çok düşkün. Çok şükür yemek konusunda bizi zorlamadı. Son üç dört gündür sütüm ile ilgili endişelerim var.
Emiyor ama çok kısa sürüyor.
Göğüslerim çok yumuşadı emse dahi farkı olmuyor.
Sıktığım zaman bazen süt geliyor bazen gelmiyor.
Yumuşama ve süt gelme meselesi sütün bittiği anlamına gelmiyor diyorlar ama tecrübeli annelere sormak istiyorum.
Sütüm mü bitiyor acaba? mama desteğine mi başlamalıyım?
Yemek yemesi iyi olduğu için bez sayısı normal. Kakası ve çişi her gün iyi oluyor. Beni endişelendiren birkaç kere çekip bırakması bazen bir dakika bazen iki üç dakika emiyor. Gece sürekli memede. Okuyan ve yardım eden herkese teşekkür ederim 🤩 🥰