GizeminEdizi evet kan versem çıkabilir tabi oğlum dediğim gibi 8 aylık izmir sıcagından gündüz dışarı çıkamıyorum tekim onlada hastaneye gitmem çok zor olur eşimede henüz birşey demedim aslında çünkü net birşey yok 13 ünü beklemek en mantıklısı olucak sanırım ogüne kadar içim içimi yerde aslında bakalım ne olucak