Ben iki oğlumu da ilgin tıp merkezi onursal hocada yaptırdım hiçbir sıkıntı yaşamadım çocuktan çocuğa da fark edebiliyo bence. Hafif kanama normal çok aşırıysa doktorunuzla görüşün. Klips çıktı diyo ped bardağı hemen bırakmayın bi kaç gün daha koyun bez degmesin çok faydası oluyo onun. Geçmiş olsun