Bebeğim 4 aylık kırkından beri diyet yapıyoruz süt yumurta kuruyemiş. Kakada mukus ve gaz vardı. Çocuk doktoru alerji olablr dedi diyete girdik. 2 buçuk aydan sonra şikayetler azaldı kaka normale döndü hatta olsa da çok hafif mukus oluyordu. Yumurtayı açtım kontrole gidememistik doktor zaten yumurtayi 15 günde aç dedi ben beklemiştim. Önce mukus oldu ama git gide azaldı hergun yiyorum çünkü. Acaba sütü de hemen acmalimiyim beklemelimiyim