Elffycc Arkadaşlar bebeğim 5 ay 18 günlük. 4 aylıkken kontrole gittiğimizde hemşiremiz eğer istersen ek gıdaya başlayabilirsin yoğurtla demişti ben başlamamıştım. 5 ay 1 haftalık olduktan sonra yavaş yavaş vermeye başladım üç gün kuralını elimden geldiğince uygulamaya çalıştım bazı sebzeleri yemek istemeyince değiştirmek zorunda kaldım vs. Şimdi sıra kabaktaydı kabağı tek başına yemek istemedi içine muz ve az bişey bebek irmiği pişirip koydum. O şekilde yedi. Bugün altını açtım değiştirmek için. O esnada büyük abdestini yapıyordu ve büyük abdestin peşinden kan akmaya başladı. Bezinde hiç görmemiştim ilk defa gördüm bu durumu yaşayan varmı acaba ne yaptınız ?
snil Elffycc Kan akmaya başladı derken çok mu kan geldi? Kızım alerjik kakasından kan gelmişti ama nokta nokta şeklindeydi. Çoksa makatta yırtık ya da başka bir sorun olabilir fotoğraf çekip doktora bir sorun
snil Elffycc Alerjidense kabak genelde yapmaz yoğurt ya da başka bir üründen kaynalı olabilir. Ciltte isilik tarzı döküntü, geçmeyen pişik, yoğun gaz sancısı, mukuslu kaka gibi başka belirtiler de varsa çocuk alerji doktoruna gitmenizi tavsiye ederim🙏🏻
Nisan4523 Elffycc Alerjide böyle akar tarzda kan gelmez. Muz koyduğunuz için muhtemelen kabız olmuştur. O da zorlanma yapmıştır. Ama doktora gidin mutlaka. Makat çatlağı filan oluştuysa krem vs. verir doktor. Makat çatlağı ilerlerse her kaka yapışında ağlamaktan kıyamet kopar.
Elffycc snil bezinde hiç görmemiştim daha önce ama şimdi altı açıkken kakasını yaptı peşinden aşağı doğru kan aktı 5 6 damla kadar
Elffycc snil yok diğer söylediklerinizin hiç birisi yok dün gece irmik pirinç unu muzla falan Kendim bi mama yapıp vermiştim muz kabız yaptı sanırım teşekkür ederim cevap verdiğiniz için
snil ikizinAnnesi Aynı anda değil ama zaman içinde oluyorlar. Kızımın pişiği, mukuslu kakası uzun zaman vardı, sonra döküntüler olmaya başladı. En son rota aşısından sonra kakadan nokta nokta kan geldi
Metehann12 bebeğiniz çok küçük hem irmik hem muz bı arada vermeyin büyük ihtimal kabız oldu zorlamadan dolayı kan gelmiştir kabak tek başına tatsız bı sebze onu buharda pişirin suda değil yogurtlayip öyle verin ya da havuçla beraber yine buharda pişirip içine az miktar yulaf unu kavurup ekleyin öyle verin muz vercegin zaman da içini alın yani o siyah noktacikli yeri oluyo ya muzun tam ortası orasını alıp öyle ver
Elffycc Yani bana kalsa ben şuan hiç geçmezdim ek gıdaya ama bazı şeyler bize kalmıyor malesef bunaldım artık çünkü. Şimdi ben ek gıdayı komple kessem emzirmeye devam ediyorum hala. Sadece süt versem 6 ay dolunca tekrar başlasam bu kabızlık olunca yine çatlak oluşacak o zaman ne yapıcaz siz nasıl geçirdiniz bu dönemi